Justin Bieber - Under The Mistletoe

2014. október 12., vasárnap

18.rész : Party time !

Sziasztok !
MEGLETT A 11.000 MEGTEKINTÉS  !!!!!!!!!!! Annyira boldog vagyok komolyan !! KÖSZÖNÖM <33333 Hát meg lett a 6 komi , ha még ti nem is látjátok , mert facebookra is érkeztek , amit nagyon köszönök !!!
Hát igen el kezdődött az iskola ami nem tudom mennyire fogja tovább húzni a részek írását . Szeretném , ha egy picivel aktívabbak lennétek , tudom , hogy ez az én hibám hogy igazából csökkent a komik száma mert kések a részekkel , de kérlek titeket hogy egy picivel többet komizzatok !! Sok sikert a továbbiakban a suliban mindenkinek ! ! ! ! <3

Jó olvasást !


-Te jó ég , az ott az én nevem ? -ugrottam egyenesen Justin nyakába .
-Igen  , a tiéd , vagy csak az enyém és senki másé ? -csókolt meg .
-Igen csak is a tiéd , és remélem nem hagysz magamra , abba belehalnék -könnyeztem be .
-Soha , érted soha !-emelte fel állam .
-Szeretlek !!-csókoltam meg .
-Én is kicsim -ölelt át.


Élveztük a nap melegét és egymás társaságát.A víz csapkodta a yacht oldalát , ahogy szelte át a tengert . Justin folyamatosan az arcomat kémlelte és nem volt olyan perc , hogy ne csókolóztunk volna . Kb. 1 órát hajóztunk , és az is olyan tökéletes volt , egész végig Justin ölében ültem . Justinnal csobbantunk is a hűsítő tenger vízében .


Amikor kiszálltunk a vízből és meg szárítkóztunk , akkor élveztük a nap melegét , semmivel nem törődve . Egyszer csak a yacht megállt és mi leszálltunk róla , meg köszöntük a hajókázást . Kézen fogva sétáltunk vissza a szállásra , ahol egy picit le pihentünk és csak egyszerűen Tv-t néztünk . Én Justin mellkasára raktam a fejem és Justin pedig a hátamat simogatta , lábunk ujjai pedig táncot jártak . Mivel el fáradtunk így összebújva aludtunk el .


* 3 nappal később (Péntek)

*Reggel 8 óra

Az elmúlt 3 nap tökéletesen telt , egy percünk sem telt el egymás nélkül . Annyira szoros lett a kapcsolatunk és annyira boldogok voltunk együtt , hogy az hihetetlen . Sokszor mentünk fürdeni , bulizni , vacsorázni és sétálni is . Sétálás közben találtunk a sziget egyik részében a szerelmeseknek egy lakat falat és hát mi vettünk egy szív alakú arany lakatot és felraktuk a falra . Ezzel szimbolizáljuk a szerelmük erősségét .

-Jó reggelt szerelmem ! -csókoltam meg Justint aki elég cuki pofát vágott , hogy meg érdemelje a csókomat .
-Neked is kicsim !-csókolt vissza és felém mászott .
-Szeretlek !-tűrte el hajamat fülem mögé .
-Én is szeretlek nagyon !-mosolyogtam rá és bele néztem álomszép mogyoró barna szemeibe .
-Mit szeretnél ma csinálni ?-simogatta arcom .
-Hát mondjuk elmehetnénk ebédelni valahova !-vetettem föl az ötletet .
-Oké benne vagyok !-mondta Justin  mosolyogva .

Felkeltünk az ágyból és mindketten lefürödtünk , aztán pedig a tökéletes ruhát kiválasztva felöltöztünk .
Amikor mindennel végeztük beszálltunk az általunk bérelt Roverbe és egy étterem felé igyekeztünk . A kocsiba szállás előtt közöltem Justinnal , hogy nem szeretnék puccos helyre menni , mert nekem az olcsó is jó csak vele legyek . Nagy nehezen , de bele egyezett . Szóval amikor oda értünk az étterem felé , leparkoltunk és be léptünk az étterem ajtaján . Egy szabad asztalhoz ültünk és le adtuk a rendelésünket .
Elég gyorsan ki hozták a megrendelt étel , akkor enni kezdtünk és közben jót beszélgetünk .Sok mindent rendeltünk és nagyon jól éreztük magunkat.Amikor végeztünk az evéssel , akkor ki mentünk az étteremből és egy közeli plázába igyekeztünk. Ott be mentünk egy sport boltba és Justin vett magának egy futó cipőt .
Nekem pedig , már a Forever 21-ben vettünk egy napszemüveget . A nap további részét egy Bowling centerben töltöttük . Annyira jól szórakoztunk , hogy az idővel nem is foglalkoztunk . Kb. este 9 lehetett amikor ki léptünk a Bowling centerből . El vertem Justint piszkosul ,de ő nem vallotta be . Mivel már amúgy is este volt , így át adtuk magunkat az estének és elmentünk a sziget egyik legjobb clubjába . Amint be léptünk minden lány szeme Justinon csattant . Igazából nem is zavart annyira , mert láttam Justinon , hogy ők mire használatosak  .


Kértünk egy koktélt és ami után megittuk , el mentünk táncolni . Simulva táncoltunk és ez Justinnak nagyon tetszett , na ugyan miért .Folyamatosan egyik keze a testemet tartotta , hogy még véletlenül se legyek tőle távol. És ahogy a fények pillanatokra megvilágították az arcunk , egyre közelebb volt z arcunk egymástól . Pár centi volt köztünk , amikor gyengéden megcsókolt . A zene ritmusát átvette a ritmus , egy ütemre mozogtunk és a zene végére már a körülöttünk falként táncoló emberekre sem figyeltünk.

*Fél órával később....

Még pár koktél és egy pohár  whiskey kíséretével táncoltunk . Azért egy-két óra táncolás után mi is elfáradtunk , úgyhogy leültünk egy vörös bőrkanapéra . Hatalmas csókcsatába kezdtünk , de nekem elégé felfordult a gyomrom és a WC lett a célpontom . amint berohantam a fülkébe a wc elé hajoltam és hirtelen megkönnyebbültem . A tükör elé libbentem , szememet a fal fehér arcom csapta meg . Egyszer csak Justin csapta ki a lány mosdó ajtaját és felém lépet ajkamon végig húzta a kezét és egy finom csókot nyomot rá .

-Gyönyörű vagy , még így is ! -mondta egy tökéletes mosollyal az arcán .
-Szeretlek Justin!-mosolyogtam rá és arcát kezdtem simogatni .

Majd felrakott a márványkőre és fenekembe markolt . Majd a keze ........



Köszönöm , hogy elolvastad ! 6 komi és jön a következő ! <3



                                                                                                                                                                                                    

























4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.Siess a következővel:-) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bogi <3 és azt is , hogy mindig komizol <3 imádlak és siettek !!!

      Törlés
  2. nagyon jó lett imádom. siess a kövivel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök , hogy tetszik ! siettek <3
      köszönöm <3

      Törlés